دیدار مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با استاندار کرمان
مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، امروز در دیداری صمیمانه با استاندار کرمان ضمن ارائه برنامهها و اولویتهای اصلی موسسه، بر لزوم همافزایی هر چه بیشتر با ارکان استان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر محمدعلی طالبی، استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس در این دیدار که یک ساعت به طول انجامید، با استقبال از انتخاب دکتر فدایی در سمت مدیر عاملی صندوق بازنشستگی مس به عنوان عضوی از خانواده بزرگ مس، حمایت خود از توسعه فعالیتهای صندوق بازنشستگی مس در استان کرمان را اعلام کرد.
دکتر فدایی نیز ضمن اشاره به تاکید دکتر فیض اردکانی مقام عالی مدیریت عامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر تقویت تعامل سازنده با ارکان اجرایی استان کرمان، اظهار کرد که در دوره مدیریت جدید صندوق بازنشستگی موضوعات رفاهی و تکریم جایگاه بازنشستگان معزز از برنامههای اصلی خواهد بود و توسعه فعالیت شرکتهای زیرمجموعه گروه در استان کرمان، با حمایت استاندار محترم و سایر ارکان استان در دست اقدام قرار خواهد گرفت.
تهیه شده توسط گروه روابط عمومی
موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
The Public Relations Department of the Pension Fund Institute of National Copper Industries of Iran
پایگاه خبری و اطلاعرسانی: www.sbsmes.ir
کانال پیامرسان ایتا: www.eitaa.com/sbsmes
کانال ارتباطی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmesir
کانال رسمی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmes
کانال پیامرسان تلگرام: www.t.me/sbsmes
صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/sbsmes
صفحه توئیتر: www.twitter.com/sbsmes
صفحه لینکدین: www.linkedin.com/company/sbsmes