نشست صمیمی بازنشستگان صنایع مس در تبریز با مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس

به همت موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، در تاریخ دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ دورهمی و نشست بازنشستگان صنایع مس استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، در این نشست صمیمانه که با حضور مهندس یزدانی مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و مهندس زارع عضو هیئت‌مدیره صندوق و رئیس کانون بازنشستگان صنایع مس ایران برگزار شد، مطالبی در خصوص مشکلات بازنشستگان طرح شد و مدیرعامل صندوق به سؤالات تعدادی از بازنشستگان پاسخ گفت.

مهندس یزدانی در سخنانی از بازنشستگان به‌عنوان سرمایه‌های مجموعه یادکرد و در مورد آخرین اقدامات صندوق برای رفاه بیشتر بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این مراسم باید زودتر از این برگزار و ما پیش‌تر در خدمت دوستان می‌رسیدیم و ان‌شاءالله از این به بعد شاهد تداوم دیدار با شما بزرگواران خواهیم بود.

وی به نقش غیرقابل‌انکار بازنشستگان در پیشرفت صنایع مس در کشور اشاره کرده و عنوان کرد: امروز وظیفه ما است که بابت سال‌های خدمت صادقانه این عزیزان هر چه در توان داریم برای رفاه و آسایش بازنشستگان شرکت صنایع مس و خانواده‌شان به کار گیریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس پرداخت وام دو میلیاردریالی به بازنشستگان را یکی از اقدامات صندوق بازنشستگی عنوان کرده و افزود: نفرات معدودی هم که هنوز موفق به اخذ این وام نشدند به‌زودی وام‌هایشان را دریافت خواهند کرد.

در بخش دیگری از این نشست صمیمانه احمدی از بازنشستگان مس به نمایندگی از سایر اعضا، سؤالات و مسائلی را مطرح کرد که مدیرعامل صندوق به این سؤالات پاسخ گفت.

تعدادی از درخواست‌های بازنشستگان شرکت صنایع ملی مس مربوط به حل مشکلات بیمه تکمیلی، افزایش امکانات رفاهی ورزشی برای بازنشستگان و خانواده‌شان، امکان استفاده از مهمان‌سرای مس در بندرعباس، افزایش اماکن طرف قرارداد با کانون و همچنین تقاضای عقد قرارداد با مراکز دندانپزشکی بود که توسط ایشان طرح گردید که مدیرعامل صندوق قول داد پیگیری و مساعدت آن را در دستور کار قرار دهد.

همچنین در حاشیه این مراسم تعدادی از بازنشستگان مقابل دوربین مس، در مورد خاطرات تلخ‌وشیرین خود در دوران کاری مطالبی را گفته و از مسیر پیشرفت صنایع مس از دوران قدیم تا حال سخن گفتند.

در پایان این نشست نیز مقرر شد این جلسات به‌صورت سالانه برگزار شود و نتیجه درخواست‌های بازنشستگان نیز به اطلاع اعضای کانون برسد.


تهیه شده توسط گروه روابط عمومی

موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

The Public Relations Department of the Pension Fund Institute of National Copper Industries of Iran

پایگاه اطلاع‌رسانی‌ اینترنتی:
www.sbsmes.ir
کانال واتساپ:
https://whatsapp.com/sbsmes
کانال پیام‌رسان ایتا:
www.eitaa.com/sbsmes
کانال پیام‌رسان تلگرام: 
www.t.me/sbsmes
صفحه اینستاگرام:
 www.instagram.com/sbsmes
صفحه لینکدین:
www.linkedin.com/company/sbsmes

[addtoany]

مطالب مرتبط

IMG_6437_800x600

برگزاری سومین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه صندوق بازنشستگی مس

مدیران صندوق بازنشستگی مس

برگزاری جلسه شورای معاونان صندوق بازنشستگی مس/ تاکید بر پیشبرد اهداف و برنامه‌ها طبق زمانبندی

feyzardakani

منابع زمین‌شناسی مس ایران به ۲۲.۳ میلیارد تن افزایش یافت/ ثبت عمیق‌ترین گمانه اکتشافی کشور در معدن میدوک

رای دیوان عدالت اداری صندوق مس

دیوان عدالت اداری: صندوق بازنشستگی مس غیردولتی است/ مصوبات مربوط به اساسنامه جدید فاقد وصف اجرایی است

hamkari-rahbordi1405-c1

سه پیشنهاد راهبردی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای توسعه همکاری‌های راهبردی با کشور چین

ostandar-1405-c6

گزارش تصویری:‌ نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان