تاکید استاندار کرمان بر حمایت از پروژهها و برنامههای موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره صندوق بازنشستگی مس با استاندار کرمان دیدار و گفتوگو کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق بازنشستگی مس ایران، در نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان و دکتر علی اصغر ذاکری هرندی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مسائل و چالشهای پیش روی صندوق بازنشستگی مس و همچنین راهکارهای توسعه فعالیتها و اجرای برنامههای آتی مورد بررسی قرار گرفت.
یکی از مهمترین موضوعات مطرحشده در این دیدار، پیگیری رفع موانع و مشکلات مربوط به زمین ۱۵ هکتاری سه راه هوانیروز بود که بر تسریع در تعیین تکلیف و بهرهبرداری از این ظرفیت تأکید شد.
استاندار کرمان در این دیدار ضمن اعلام حمایت از پروژهها و برنامههای صندوق بازنشستگی مس، بر همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان برای رفع موانع و تسهیل روند اجرای طرحهای توسعهای تأکید کرد.
اعضای هیئتمدیره صندوق بازنشستگی مس نیز گزارشی از اقدامات، برنامهها و طرحهای در دست اجرا ارائه کرده و خواستار حمایت و همراهی بیشتر دستگاههای اجرایی برای پیشبرد اهداف صندوق بازنشستگی شدند.



تهیه شده توسط گروه روابط عمومی
موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
The Public Relations Department of the Pension Fund Institute of National Copper Industries of Iran
پایگاه خبری و اطلاعرسانی: www.sbsmes.ir
کانال پیامرسان ایتا: www.eitaa.com/sbsmes
کانال ارتباطی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmesir
کانال رسمی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmes
کانال پیامرسان تلگرام: www.t.me/sbsmes
صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/sbsmes
صفحه توئیتر: www.twitter.com/sbsmes
صفحه لینکدین: www.linkedin.com/company/sbsmes