برگزاری سومین جلسه کمیته سرمایهگذاری و بازار سرمایه صندوق بازنشستگی مس
سومین جلسه کمیته سرمایهگذاری و بازار سرمایه مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور اعضای کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، در این جلسه، موضوعات مختلفی از جمله افزایش سرمایه شرکتهای تابعه، نحوه مدیریت فرآیند پذیرش، درج نماد و عرضه سهام شرکتهای فرعی در بورس تهران و فرابورس و همچنین مسائل مرتبط با نهادهای مالی زیرمجموعه صندوق مورد بحث، بررسی و تصمیمگیری قرار گرفت.
با توجه به تدوین و تصویب برنامههای راهبردی صندوق در موضوعاتی نظیر توسعه سرمایهگذاری و تامین مالی، ارتقای بهرهوری داراییها ، بهبود حاکمیت شرکتی و انضباط مالی و مواردی از این دست ، این کمیته به عنوان بازوی مشورتی، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت تصمیمات اقتصادی هیئتمدیره صندوق ایفا خواهد کرد.
با توجه به عدم برگزاری جلسات این کمیته در هفت ماه متوالی در سال ۱۴۰۴ و انباشت موضوعات و پروندههای مرتبط، با تاکید مدیرعامل صندوق مقرر شده جلسات این کمیته بهصورت مستمر و هفتگی و با دقت بالا در رعایت صرفه و صلاح مشارکین برگزار شود.