برگزاری جلسه شورای معاونان صندوق بازنشستگی مس/ تاکید بر پیشبرد اهداف و برنامهها طبق زمانبندی
جلسه شورای معاونان و مدیران صندوق بازنشستگی مس با حضور فرخ فدایی، مدیرعامل صندوق، معاونان و مدیران حوزههای مختلف برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس ایران، در این نشست، مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با تأکید بر ضرورت پیشبرد دقیق برنامهها و تحقق اهداف تعیینشده، بر اجرای برنامههای مصوب مطابق زمانبندیهای پیشبینیشده تأکید کرد و خواستار تسریع در روند اقدامات اجرایی و پیگیری مستمر پروژهها و برنامههای در دست اجرا شد.
فرخ فدایی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات انجامشده در ماههای اخیر، به تشریح برنامهها و اولویتهای پیش روی صندوق پرداخت و بر همافزایی میان بخشهای مختلف برای تحقق اهداف راهبردی صندوق تأکید کرد. وی همچنین نقش برنامهریزی دقیق، نظارت مستمر و هماهنگی بین واحدها را در ارتقای عملکرد مجموعه و دستیابی به نتایج مطلوب، حائز اهمیت دانست.
در ادامه این جلسه، معاونان صندوق بازنشستگی مس گزارشی از آخرین وضعیت پروژهها، برنامهها و اقدامات در دست اجرا در حوزههای مختلف ارائه کردند. در این گزارشها، روند پیشرفت طرحها، چالشهای موجود و برنامههای آتی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای برنامهها و تحقق اهداف تعیینشده مطرح شد.
همچنین آقایان توکلی و کولیوند در بخش دیگری از این نشست، گزارشی از مجامع شرکتهای تابعه که طی دوره اخیر برگزار شده است ارائه کردند. در این گزارش، مهمترین تصمیمات اتخاذشده، نتایج حاصل از برگزاری مجامع و آخرین وضعیت شرکتها مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان جلسه، بر تداوم برگزاری منظم نشستهای شورای معاونان و مدیران، تقویت هماهنگی میان بخشهای مختلف و پیگیری مستمر مصوبات به منظور تحقق اهداف و برنامههای صندوق بازنشستگی مس تأکید شد.