برگزاری جلسه هیات مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران / تصویب محورهای کلیدی برنامههای صندوق
محورهای کلیدی برنامههای صندوق در جلسه امروز هیات مدیره صندوق بازنشستگی مس به تصویب رسید.
به گزارش واحد روابط عمومی و اطلاعرسانی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، جلسه هیات مدیره موسسه صندوق بازنشستگی مس، امروز در محل دفتر تهران صندوق بازنشستگی مس برگزار شد و محورهای کلیدی برنامههای صندوق با پیشنهاد دکتر فرخ فدایی مدیر عامل، در پنج بند مطرح شد و به تایید و تصویب اعضای محترم هیات مدیره رسید.
موضوعاتی نظیر رفاه و تکریم بازنشستگان معزز و همچنین عارضهیابی فرآیندها و رویههای قبلی، آخرین وضعیت پروندههای حقوقی، بازنگری در کمیتههای حاکمیت شرکتی، ارتقای انضباط مالی و شفافیت، در دستور کار هیات مدیره محترم بود که تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.
تهیه شده توسط گروه روابط عمومی
موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
The Public Relations Department of the Pension Fund Institute of National Copper Industries of Iran
پایگاه خبری و اطلاعرسانی: www.sbsmes.ir
کانال پیامرسان ایتا: www.eitaa.com/sbsmes
کانال ارتباطی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmesir
کانال رسمی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmes
کانال پیامرسان تلگرام: www.t.me/sbsmes
صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/sbsmes
صفحه توئیتر: www.twitter.com/sbsmes
صفحه لینکدین: www.linkedin.com/company/sbsmes