دیدار نمایندگان بازنشستگان صنعت مس با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت:
“منتخبین و نمایندگان بازنشستگان سیمای جمع کثیری از ایشان را نشان می‌دهد و سخنشان سخن همه است.”
به گزارش روابط‌عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر خرمی شاد عصر پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه در نشستی صمیمانه با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی شرکت مس دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور دکتر احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی و عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، اعضای هیئت‌مدیره موسسه صندوق بازنشستگی مس و اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگی مس برگزار شد مشارکین و جمعی از بازنشستگان صندوق مس در محل سالن اجتماعات صندوق به بیان برخی مشکلات و مسائل خود پرداختند.
در ابتدای این دیدار زند وکیلی به نمایندگی از بازنشستگان سرفصل مطالبات بازنشستگان را مطرح کرد و در ادامه دکتر خرمی شاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی‌وقفة ایشان در به ثمر رساندن اهداف شرکت مس در حین خدمتشان گفت صندوق مس خصوصی است و پایمال‌کردن حق مشارکین صندوق حق‌الناس است. خرمی شاد قبول مدیریت صندوق از سوی دکتر علیخانی را در این شرایط سخت چیزی جز خدمت ندانست و از وی بابت این مهم تشکر کرد.
وی بر صیانت از اموال و اشتغال‌زایی فرزندان مشارکین با لحاظ اولویت تأکید کرد و افزود: از انجام کار سلیقه‌ای بپرهیزیم و تبعیض را به‌هیچ‌عنوان تحمل نکنیم. از خرد جمعی در اجرای تصمیمات به‌ویژه تجارب مشارکین بهره بگیریم و این را به همة مدیران و شرکت‌های تابعه توصیه کنیم. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر لزوم احیای فصل ۱۱ بازنشستگی تأکید کرد: فصل ۱۱ بازنشستگی به طور ویژه و از طریق شورای مشورتی مجرب در حال بررسی کارشناسی است. وی بر مولدسازی دارایی‌های صندوق و توجه ویژه به ایثارگران و خانواده‌های شاهد بازنشسته تأکید کرد و ایشان را مایة برکت مس و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست، تسریع و صدور دستور پرداخت وام مستمری‌بگیران متوفی و تحت تکفل‌های ایشان هم در این جلسه توسط ایشان صورت گرفت.


وی افزود: هم‌زمان با میلاد امیرالمؤمنین علی (ع) مراسم جشنی با حضور تمامی بازنشستگان و خانوادة ایشان و به‌قصد دیدار عمومی با تمام مشارکین برگزار خواهیم کرد.
دکتر خرمی شاد ادامه داد: به فضل الهی و با تلاش همکاران و مدیرعامل صندوق بازنشستگی دکتر علیخانی و همچنین با دعای خیر همة شما انشا الله به‌زودی خبر خوش لغو مصوبة الحاق صندوق را بشنویم.
در ادامه این دیدار دکتر احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی مس نیز ضمن تقدیر از حضور دکتر خرمی شاد در جمع نمایندگان پیش‌کسوتان مس اولویت کاری خود را بازگرداندن آرامش به جمع بازنشستگان مشارک صندوق دانست و از تدبیر ویژه و دستور بررسی کارگروه کارشناسی توسط دکتر خرمی شاد پرتلاش برای احیای مجدد فصل ۱۱ بازنشستگی و الحاق دوباره آن به اساسنامة شرکت مس تشکر کرد.
وی ادامه داد: استفاده از توان مشورتی پیش‌کسوتان در جهت مولدسازی اموال و املاک و همچنین ساماندهی اعضای هیئت‌مدیره‌های شرکت‌های تابعه بر اساس تخصص و سابقه کاری مرتبط و همچنین اشتغال فرزندان بازنشستگان بر طبق ضوابط از اولویت‌های کاری ما در صندوق است.
علیخانی تأکید کرد: صندوق شرعاً متعلق به مشارکین است و تمام تولید و راهبری مس به‌واسطة شرکت‌های ذیل صندوق است که در راستای شعار سال و حسب منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در جهت رشد و افزایش تولید و اصل ۴۴ قانون اساسی حرکت می‌کند و برگشت صندوق هم برای مشارکین و هم برای شرکت مس مفید و لازم خواهد بود.


تهیه شده توسط گروه روابط عمومی

موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

The Public Relations Department of the Pension Fund Institute of National Copper Industries of Iran

پایگاه اطلاع‌رسانی‌ اینترنتی:
www.sbsmes.ir
کانال واتساپ:
https://whatsapp.com/sbsmes
کانال پیام‌رسان ایتا:
www.eitaa.com/sbsmes
کانال پیام‌رسان تلگرام: 
www.t.me/sbsmes
صفحه اینستاگرام:
 www.instagram.com/sbsmes
صفحه لینکدین:
www.linkedin.com/company/sbsmes

[addtoany]

مطالب مرتبط

IMG_6437_800x600

برگزاری سومین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه صندوق بازنشستگی مس

مدیران صندوق بازنشستگی مس

برگزاری جلسه شورای معاونان صندوق بازنشستگی مس/ تاکید بر پیشبرد اهداف و برنامه‌ها طبق زمانبندی

feyzardakani

منابع زمین‌شناسی مس ایران به ۲۲.۳ میلیارد تن افزایش یافت/ ثبت عمیق‌ترین گمانه اکتشافی کشور در معدن میدوک

رای دیوان عدالت اداری صندوق مس

دیوان عدالت اداری: صندوق بازنشستگی مس غیردولتی است/ مصوبات مربوط به اساسنامه جدید فاقد وصف اجرایی است

hamkari-rahbordi1405-c1

سه پیشنهاد راهبردی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای توسعه همکاری‌های راهبردی با کشور چین

ostandar-1405-c6

گزارش تصویری:‌ نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان