نشست هماندیشی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با جمعی از بازنشستگان شرکت مس
مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس ایران در جریان سفر به کرمان، و با توجه به ایام روز تکریم بازنشستگان در نشستی صمیمی و تعاملی با جمعی از بازنشستگان صنعت مس دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق بازنشستگی مس ایران، در نشست هماندیشی فرخ فدایی مدیرعامل صندوق بازنشتگی مس با جمعی از بازنشستگان در کرمان، بازنشستگان به بیان دیدگاهها، دغدغهها، پیشنهادها و مطالبات خود پرداختند و مدیرعامل صندوق نیز با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با ذینفعان، شنیدن نظرات بازنشستگان را یکی از مهمترین راههای ارتقای کیفیت خدمات دانست.
در فضای همدلانه این دیدار، موضوعات مختلف مرتبط با رفاه، معیشت و خدمات صندوق مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت برنامهریزی برای بهبود مستمر خدمات و افزایش رضایتمندی بازنشستگان تأکید شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس ایران با قدردانی از سالها تلاش و خدمت بازنشستگان در صنعت مس، بر عزم جدی صندوق برای پیگیری مطالبات، رفع چالشهای موجود و توسعه خدمات متناسب با نیازهای این قشر ارزشمند تأکید کرد.






تهیه شده توسط گروه روابط عمومی
موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
The Public Relations Department of the Pension Fund Institute of National Copper Industries of Iran
پایگاه خبری و اطلاعرسانی: www.sbsmes.ir
کانال پیامرسان ایتا: www.eitaa.com/sbsmes
کانال ارتباطی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmesir
کانال رسمی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmes
کانال پیامرسان تلگرام: www.t.me/sbsmes
صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/sbsmes
صفحه توئیتر: www.twitter.com/sbsmes
صفحه لینکدین: www.linkedin.com/company/sbsmes