پیام تبریک مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسب روز تکریم بازنشستگان
فرخ فدایی، مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی مس ایران در پیامی به مناسب روز تکریم بازنشستگان نوشت: با قلبی سرشار از احترام و قدردانی، در برابر سالها خدمت صادقانه شما سر تعظیم فرود میآورم.
به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق بازنشستگی مس، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
«هَلْ أَتَی عَلَی الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا
بازنشستگان ارجمند و گرانقدر خانواده بزرگ صنعت مس ایران؛
امروز، روزی است برای ادای احترام به انسانهای بزرگی که سالهای جوانی، توان، دانش و تجربه خود را صادقانه در مسیر آبادانی، پیشرفت و سربلندی صنعت مس ایران به کار گرفتند و با تلاشهای خستگیناپذیر خود، آیندهای روشن برای نسلهای پس از خود به یادگار گذاشتند.
بازنشستگی پایان یک مسیر نیست؛ آغاز فصلی است که در آن ثمره سالها کوشش، تعهد و خدمت صادقانه به بار مینشیند. شما عزیزان نه تنها بخشی از تاریخ پرافتخار صنعت مس، بلکه سرمایههای ماندگار و گنجینههای ارزشمند تجربه و دانایی این خانواده بزرگ هستید.
هر موفقیتی که امروز در صنعت مس ایران رقم میخورد، بر شانههای استوار مردان و زنانی بنا شده است که سالها با عشق، مسئولیتپذیری و همت بلند خود برای اعتلای این صنعت تلاش کردهاند. نام و یاد شما همواره در حافظه این مجموعه زنده و محترم خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده صندوق بازنشستگی مس ایران، روز تکریم بازنشستگان را به تمامی شما عزیزان تبریک عرض میکنم و با قلبی سرشار از احترام و قدردانی، در برابر سالها خدمت صادقانه شما سر تعظیم فرود میآورم.
امیدوارم در کنار خانوادههای گرانقدرتان، روزهایی سرشار از سلامتی، آرامش، نشاط و عزت پیش رو داشته باشید و همواره شاهد لبخند رضایت بر چهره شما عزیزان باشیم.
با سپاس و ارادت
فرخ فدایی، مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران»