گزارش تصویری: نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان
در نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان و دکتر علی اصغر ذاکری هرندی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مسائل و چالشهای پیش روی صندوق بازنشستگی مس و همچنین راهکارهای توسعه فعالیتها و اجرای برنامههای آتی مورد بررسی قرار گرفت.



تهیه شده توسط گروه روابط عمومی
موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
The Public Relations Department of the Pension Fund Institute of National Copper Industries of Iran
پایگاه خبری و اطلاعرسانی: www.sbsmes.ir
کانال پیامرسان ایتا: www.eitaa.com/sbsmes
کانال ارتباطی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmesir
کانال رسمی پیامرسان بله: www.ble.ir/sbsmes
کانال پیامرسان تلگرام: www.t.me/sbsmes
صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/sbsmes
صفحه توئیتر: www.twitter.com/sbsmes
صفحه لینکدین: www.linkedin.com/company/sbsmes